Solen har tagit dagen ledig!

Nej usch fy och blä vilket skit väder rent ut sagt!

Jag bli alltid så himla åksjuk när det är mulet och regnit varför vet jag inte, annars brukar man bli det när det är varmt och äckligt men men.
Det var inte något undantag i morse, hemskt att börja dagen så, men det blev lite bättre när jag kom ut i luften.

Började regna på bilden (någonstans mellan 10 och 11) och håller på fortfarande, så när jag åkte bussen hem blev jag illamående igen, och det har inte gått över, ska kanske förnya förrådet med åksjuke tuggumin (tabletterna blir man bara så trött av så man missar allt ist när man ska hitta på något kul)

Mina fötter är PISSBLÖTA och jag skojar inte är verkligen det! Kanske ska förnya det förrådet med, bara det att de här skorna är sååååååå sköna! Men det finns väll något liknade par någon stans.



Ja ni ser ju själva!

Ikväll är det match - hemma - vinner de den så är det GULD!
*håller tummarna*

Ska med Micke ut sen och handla, ska äta våran hemmagjorda pizza gott ska det bli!

Nu tror jag att jag ska plocka lite här hemma så att det blir lite snyggare ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback