Skola....

Sitter i skolan nu, är trött, ska bli skönt att sova ut imorgon!
På lördag ska vi till pappa, får ge honom något present men vad!?
Säger han inget får han inget!
Han har även en gammal kompis där Kikki som vi skule träffa.
Får åka upp med någon blomma till farfar som skulle fyllt år imorgon...

Idag ska vi äta köttfärslimpa, ska bli gött! (:

Är as hungrig redan nu, men när jag skulle köpa frukost var kiosken stängd :(
Aja den öppnar på lunchen igen! :P

Var sol imorse när jag vaknade men den försvann, tråkigt!

Har ju bara matte kvar att jobba med så nu fick jag en uppgift i svenskan, ska skriva en novell,
Wish me luck! :P

Tror jag ska kolla om kiosken har öppnat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback