Skit under naglarna och olja i håret.

Igår så ringde Micke någon elektronik firma i Säffle som kunde löda databoxen, men de hade lunch till klockan två så vi kollade lite i affärer. Eller ja vi åkte up till profab och köpte nytt slippapper till slipmaskinen och små spikar, efter det åkte vi till Säffle, medans de höll på att löda så åkte jag och Micke till stan en sväng, först tog vi en glass på macken :P
Träffade Ryno och tjatade lite.
Sen åkte vi till Granngården och köpte nät till buren, sen åkte vi och hämtade boxen och åkte till donken, ^^

Åkte tillbaka till Åmål och till Mickes jobb, först hämtade vi buren som stod hos Martin ;)
Micke passade på att sätta ihop boxen och jag klappade Molly, Martins hund, en jätte glad liten prick (:

Åkte sedan till jobbet och började jobba på buren igen, slipade klart den, plockade isär den, bytte galler, plockade ihop den.
Det krånglade och så en stund, tog nästan 5 timmar att få ihop skiten!
Men det är ju bra att den är hel och ren nu så att Tiger kan få äta gräs i sommar ;)
Ska även sno med lite kompostgaller från mamma och bygga en liten inhängnad (:

Nu sitter jag här och dricker lite te, lyssnar på Kevin och bloggar.
Tror jag ska ta en go dusch, orkade inte det igår och jag har olja kvar i håret :/ Tog på mig en sån dära skyddsgrej och den var full i olja ^^ hehe aja!

Solen har tagit ledig nu efter påsk, lite trist...
Ska kolla om det är såppas varmt så att man kan ta med sig Tiger ut en sväng, han måste få skutta av sig lite, bara det att golven här inne är så hala så det blir som bambi på hal is ^^

Länktar till sommarlovet faktiskt!
Länktar till nästa onsdag med, då ska jag göra klart mitt tröjtryck :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback