Rolig kväll :D

Igår åkte ju jag till tandläkaren, Micke var snäll och följde med :) Tack älskling <3
Efter det åkte jag till skolan men mådde illa, så jag fick åka hem efter ett tag, åt lite och sov ett par timmar och efter det mådde jag bra igen.

Vi kollade på NWT att Färjestad skulle fira guldet klockan fem på stora torget i Karlstad och självklart åkte vi dit :D
Var en jätte go stämmning tänk er mellan 10 - 15 000 människor som sjunger och skriker! Helt otroligt! Niklas (ståklacks ledaren) kom upp på scenen och drog igång alla!
Vid ungerfär halv sex kom alla färjestadspelare in, med tränare och alla andra, läkare, massörer mm.
De avtackades en och en och Richard Wallin, Jörgen Jönsson och Ari Vallin pratade lite.
Wallin ville att vi skulle sjunga "Den sköld du klär" eftersom de alltid stod i omklädningrummet när vi sjunger den på arenan.
Jönsson tackade alla fansen för stödet och allt, han pratade även lite om sin karriär och sånt,.
Vallin sa (på svenska, vilket jag tyckte var bra gjort!) " Äntligen! Här hemma i Karlstad. Lets´s rock this town tonight!"

Efter det ville de höra när vi skrek SM GULD ramsan tillsammans med dem (:
Sen åkte vi till donken på Wåxnäs men det var smäckat med folk så vi åkte till Säffle ist.
När vi kom hem var klockan mycket så vi la oss!

Idag har vi inte gjort så jätte mycket, hat tvättat och myst, ätit god mat (lövbiff,pommes och sås) kollade på film, My best friend´s girl, och nu har jag kollat på NCIS och snart börjar Without a trace...
 
Imorgon ska vi till vårik och fira påsk, ska sova över där, ska bli kul!



Han var där, vad han nu heter ^^


scenen.



Niklas, cp bild... sjunger "varg tjut"



Lååångt där framme står han.


Ett flygplan kom med en sån här efter.



Laget :D


Guldhjältar!


Är ju tvungen att pussa älskling lite med <3


Orginal bild


Omgjord, snyggare tycker jag!


Omgjord.


Orginal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback