Oj vad slarvig jag har vart,

har ju inte uppdaterat här på två dagar :O ojojoj

Jag har inte sovit så bra på ett par nätter nu, är svin trött och mår illa, pga att jag inte har sovit.
Sen har det vart skola och skola,

Igår så fick jag den 4:e twilight boken snart utläst ^^
Efter skolan följde jag Marie till bussen, träffade Dennis med, sen gick jag till Sundsborg-Tegnér vad säger man nu när de är på samma skola?? :S
Aja mamma,Marcus och pappa var på ett möte och jag väntade på dem för att ja skulle får åka hem med mamma.
Åkte och mötte en kompis till mamma som skulle med henne till Årjäng, sen bar det av mot Åmål, tur att mammas kompis (kommer inte ihåg vad hon hette) åkte egen bil för jag och mamma sjöng ikapp med sterion haha ^^
Gick ut med Ana,Casanova och Phil, joggade lite med Phil =)
Phil och Casanova fick även vara med lösa ute en stund med alla barn ;)
Jag var med oxå xD

Sen gick jag hem till min Älskling <3
Vi åt mat och kollade på tv sen gick vi och la oss för båda var supertrötta!

Idag har det bara vart skola, mat, tv, mys och ska nog snart lägga mig igen, för mina ögon går i kors.

Till råga på allt tror jag att jag håller på att i förkyld, fryser,näsan rinner har ont i halsen samt att den känns tjock.
USCH! Vill inte bli sjuk nu! Blir väll smittad av ena läraren, men men

Kommentarer
Bex säger:

Den andra boken tyckte jag va bäst :) den sista blev lite för "vampyr" och förlite kärleks bekymmer ;) haha

2009-04-21 | 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback