Läxor på balkongen (:


Sitter på balkongen och gör läxor, hur skönt som helst ute på balkongen i solen.
Hmm kanske ska fixa ut ett bord eller nått, börjar göra ont att sitta så här :P
Sådär, hämtade en stol och har Tigers bur som bort haha ^^

Går så där bra med hemtentan, är hellre ute i solen men nu har jag ju tagit ut datorn så jag kan ju plugga här ute, smarta jag ^^



Tiger skickar en förtidig GLAD PÅSK hälsning till alla (:



2 ljus jag har köpt. (: tror inte ag ska tända dem :P




Soligt är det ute (:


Nej kanske ska börja lite smått med maten innan älskling kommer hem.
Magen har faktiskt börjat kurra :P

Färjan, CSI och Ballar av stål i kväll (:


Påskriset (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback