Känner mig gammal ^^

Har haft ont i kroppen idag, har legat på något konstigt sätt.
Micke sa till mig förut "men vi har ju tvättstugan idag" och då hade vi fått för oss att det var på middagen så vi rusade ner till tvättstugan, då kom jag på att jag hade glömt tvättkorgen, när jag kommer ner igen så säger Micke att vi hade tvättstugan ikväll haha ^^ Aja så kan det gå.

Nu har vi precis ätit, vi hjälptes åt med en jätte god och mättande köttfärspaj.
Micke är och hämtar ett paket på posten och sen ska han greja med däcken, han ska upp till Henke och ta av fälgarna som ska lackas nästa vecka, micke ser fram emot det.
Igår hade han ut 850:in en sväng, tvättade av den lite och så. Har vart ett knackande ljud i motorn som försvann. Skönt!

Nu har jag Tiger på balkongen han blev glad , har ju inte haft honom ute denna veckan, har vart mulet och tråkigt så det har inte vart så kul att ha honom där ute ^^
Tror jag ska klippa klorna på plutten ;)

Kikade på skor också hittade dessa



Fina va?

Kostar bara 249 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback