Kan ju bli galen på mindre!

Skulle ju som sagt till tandregleringen idag, gick up, åkte till skolan, åkte till karlstad, satt och väntade EN timma då kom pappa upp och frågade om jag inte kommit in änoch det hade jag ju inte så då gick vi och pratade med en och hon sa att Ingrid (min tandläkare) var på möte och att hon hade avbokat min tid utan att meddela mig hur svårt är det att skicka ett brev med en ny tid?
Aja fick komma in till en annan tandläkare eftersom jag hade åkt "långt" tog två minuter där sen var det klart. Blev lite småirriterad, fick en ny tid iaf.

Blev irriterad på att de inte kunde meddela mig på något sätt, började fundera på om jag var dum i huvudet och hade tagit fel tid eller månad, men det var jag inte, var tvungen att dubbelkolla lappen när jag kom hem och alla ser väll att det står tisdagen den 7 april 2009 10.20??




Aja jag åkte med Siv och Annika till Bergvik och gick där, köpte en ny tröja som ni ser på mig snart då jag äntligen hittade en tröja som är EXAKT MIG! (:
Gick in på Färjestad shopen (a) Hittade en ur snygg tröja, det är en bild på Jonas " Monstret" Gustavssons ansikte i hans hjälm, det står 50 och JONAS GUSTAVSSON 240seconds - League record - play off 0809



Jag Annika och Siv tog en fika på donken ^^ De tog kaffe bulle och cheesburgare och jag coola och muffins (a)

Måste bara berätta, när vi var inne på OBS så kollade alla på oss, jag drog Siv i rullstolen med högerhanden och vänsterhanden bakom mig som höll koll på vagnen och efter kommer Annika.

Siv har MS och får därför sitta i rullstol de dagarna hennes ben inte hänger med, Annika har oxå MS och hon går också väldigt dåligt så det måste sett roligt ut när vi kom på led ^^

Sen kom pappa och Marcus som hade passat på att åka till Karlskoga och hämta hockey biljetter då pappa, Annika och två till ska på hockeyn imorgon.
Åkte till biltema och sen till Säffle. Hann med bussen till åmål PRECIS och då lovar jag verkligen PRECIS!!!
Nu har jag nyss kommit hem och satte mig här lite för att varva ner och kika runt lite. (:

Just det jag är ju pysslig av mig och gör ofta ljusdekorationer mm, inget undantag var det igår men den ena (i röda skålen) blev jag verkligen nöjdast med ever (:





Ikväll är det match (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback