Idag (:

När jag vaknade i morse mådde jag fortfarande illa så jag bestämde mig för att vara hemma...
Låg kvar i sängen men orkade inte ligga kvar, mådde såå illa så jag gick upp, drack vatten!

Tog mit ork till att byta hos Tiger, han har en "bajs låda" i ena hörnet så det är lätt att byta...
Och så slägde jag i höet i den nya lådan jag köpte igår (:

Ikväll ska FÄRJESTAD spela första finalmatchen på borta plan, allsta Kinnarps arena mot HV71 *keep my fingers crossed*

Hoppas jag mår bättre imorgon för jag har utv. samtal då..

Hmm just det jag håller på att byta plats på sakerna i hyllorna och i fönstren här hemma, :P
Har stått så ett tag nu, så de kan gå vidare xD

Just det idag är det 1:a april, ska ni skoja med någon?

Hade farfar levt hade han fyllt år om en månad (1:a maj)
pappa fyller år den sisa april, :P
Så farfar fick en son i födelsedagspresent kan man säga.

Saknar båda farfar och farmor, men mest farmor för farfar kommer jag inte ihåg så jätte mycket :(
Lite trist men men, fast en del minnen dyker upp när man ser ett kort, en film eller här någon prata om en sak.



R.I.P Farfar och farmor

Valdemar Hildén
* 1/5 1922
+ 17/7 2001
Blixtbol

Edith Hildén
* 11/11 1921
+ 30/9 2006

Farmor begravning :'(



Minneslunden i Gillberga kyrka, vaddå finast!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback