Helgen :)

Vad har jag gjort nu i helgen då?

Lördag
: Vaknade pga de dära jävla fiskmåsarna som borde heta skrikmåsar, de är på taken här runt om och skriker hela morgonen, sen typ när man har vaknt av dem så sticker de iväg för att komma tillbaka på morgonen igen.

Aja jag och Micke ville äta  frukost ute på balkongen så vi gick ner till källaren och hämtade stolar, sen gjorde vi iordning frukost och satte oss på balkongen ute i solen var verkligen jätte skönt!
Efter frukosten blev vi fast ute på balkongen! Var här ute hela dagen tills solen går bort från balkongen vid fem - sex.
Fick lite färg, men det syns aldrig på mig... När solen hade gått bort härifrån så gick vi och vilade lite, somnade och sov ett par timmar, skönt vare (:
Sen fixade vi våfflor, det var gott :D
Men orkade bara äta två ^^
Kollade på film, Canal + är bra nu när IPRED lagen finns! ;)

Söndag: Var mulet idag när vi vaknade, så vi åt frukost inne.
Var till bilen en sväng, medans Micke grejade så lackade jag två speglar och en hylla som ska upp här, en stor spegel i hallen och en liten och kanske en hylla i sovrummet, ska slänga ut den stora garderoben och ta dit en 80 garderob ist och en byrå med spegel och hyllan över, tror det blir bra! (:
Hjälpte Micke lite när jag var klar, och så gick jag och kollade på hästarna, idag kom alla fem och ville prata med mig, fast det var för jag gav dem gräs ^^
Passade på att plocka lite gräs till Tiger med, såg sen att det blev liiiiite mycket för halva buren var full sen ^^ 
Men han åt upp det xD

Hemma igen så skulle vi göra pizza men såg att vi inte hade någon jäst så jag sprang iväg och köpe en, tur man har så nära va!? :P
När jag kom hem igen var Micke i fullgång med att göra en kladdkaka, sötisen där <3
så jag började med pizzan (:
Det var svin gott med pizza efter att ha grejat i flera timmar ^^
Förra gången vi gjorde pizza så smakade det os usch !
Men inte denna gången! (:

Måndag: Ja nu sitter jag på balkongen. är mulet idag med, men varmare tycker jag, och mår dåligt. Tiger är här ute med mig. (: 
Idag ska vi ha upp spegeln i hallen med (;

Kollar på cyklar, har hittat en som jag vill ha, men den är i karlskoga. 
Får ringa och prata med han som säljer den, vill ju ha en cykel, min blev ju stulen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback