Gårdagen (:

Bloggade inget igår - orkade inte!
Låg i sängen halva dagen och mådde illa, sen på eftermiddagen försvann det en del , såg att solen sken och fick för mig att gå ut en sväng för att röra mig. Passade på att ta med kameran.
När jag kom ut så hade solen försvunnit :(
Men men!

Gick lite i hamnen men det blåste så jädrans kallt där så jag gick snabbt in mot stan igen.
Passade på att kika i lite affärer, köpte lite nytt strö till Tiger, naglack till mig för de i den färgen hade tatt slut, köpte coola glasskålar, de är i form av en strut och ser ut att ha chokladsås eller choklad glass rinnandes över kanten med strössel, jätte läckra.
Köpte en gullig sten med kärleks ord på för att lägga på fatet med stenar och ljus (:
Köpte en sak till Micke oxå :P
Lite godis åkte med oxå (a)
och påsk saker! Ska ut och plocka lite ris så vi kan pynta lite, är ju så van med att pynta JÄTTE mycket till jul och även pynta till påsk så det är ett måste (:

Har inte några påsksaker här så man får köpa allt nyss, det är iof skönt att köpa det själv!

Var på jysk och köpte en till låda, de är så praktiska att ha saker i till Tiger tex hö, strö och alla småsaker tror jag ska köpa nått mellan ting att ha hans mat i för just nu har han det i en keso burk ^^

Åt pizza från profab (som vi kallar pfp = P izza F rån P rofab) åt en hel för jag var så jädrans hungirg - det skulle jag inte ha gjort för vips så kom illamåendet tillbaka! Blä för det!

Kollade på motorjournalen igår, lite spännande hur de ska fixa det med LOADED men då visade de bara smällen och så fick man kolla vidare nästa vecka, vadå lura till sig tittare!

Motorjournalen skulle testa världens snabbaste bil som en svensk killa har byggt om och var värd 3 miljoner kronor (?)
och då kvaddade han den som testkörde den, och det skulle tydligen gå på en del att laga den, det ska bli kul att se, men då bryter de mitt i :@ aja!

Tack Micke <3 Han är så söt när jag mår illa och tar hand om mig, du är såååå söt <3
Jag Älskar Dig <3

PS. för att se de små bilderna i stort format, klickar du på dem)
 
   





Tomt och kallt var det i hamnen!


Bara för att jag äääälskar choklad tomtar/harar.
Konsistansen på cholkladen är så god (a)


Mammas älskling <3


<3





Den fick jag av Micke på alla hjärtans dag förra året <3




 

Bara för att min pojkvän är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback