Fullt upp idag (:

Jahapp var ska man börja??

Imorse vaknade jag när klockan ringde halv sju, hade en KVART på mig att göra mig klar...
Fixade iaf på nått sätt så att jag hann med bussen, halv sprang till den..
I skolan läste jag 2:a Twilight boken (som jag får låna av Marie TACK Gumman!) har läst halv, kan inte sluta läsa!!!

Efter skolan följde jag Marie till bussen, men jag skulle ha utv. samtal kvart över fyra så jag stannade kvar i Säffle och kikade runt i affärer, apoteket för att hämta ut nya p-piller, pekås,lindex,jyckebo (köpte kopel till Tiger) sen apoteket och pekås igen när pappa och marcus skulle dit, sen vart det oxå sport ringen och kappahl...

Sen bar det av till skolan igen för att ha utv.samtal, vilket gick bra, skämtade och så.
Fick reda på att jag var den som hade haft den störta höjningen betygsmässigt *Jätte stolt* och att de var imponerade.
Är en lysnade stjärna sa de med. ^^

Efter det stressade jag till bussen som (jag trodde) skulle komma tio i fem som den ska men nepp kom ingen buss så jag hoppade på ett tåg ist.

När jag kom till åmål stressade jag hem för att jag skulle passa Tobias idag, hittade honom på skolgården och vi gick hem.

Tog ut Tiger en stund på balkongen, Tobias kollade på tv och när jag hade tagit in Tiger igen gick jag och la mig då jag mådde illa och hade ont i huvudet - migrän!
Micke kom hem och vi gjorde mat, stack till mamma och tog ut hundarna och lite så.

Nu är vi hemma igen, trötta som bara den och min huvudvärk gnager fortfarande i bakhuvudet.
Önskar man hade reserv delar till kroppen så man kunde ta och byta ut dem när man hade ont.
Skulle vara bra till mitt huvud och mina knän som jag får skit ont i rätt vad det är.

Till min fasa upptäkte Micke oxå att jag bara hade EN tablett kvar och den tog jag förut...
Får gå till apoteket i morgon igen och fixa nya, måste ju ha lixom...

Fick med oriflame sakerna jag eställde också, och PINGVINER från färjan mamma var på i helgen. Älskar dem!
TACK MAMMA!!!

Nu ska jag joina Micke i soffan och se om det är något kul på tven (:

OBS lånad bild!!

Det är sånna pingviner jag pratar om (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback