Fin men blåsig dag!

Idag sov vi inte lika länge blev till klockan halv nio - nio nått.
Tog ut Tiger på balkongen och grejade lite här hemma, åt frukost och myste med älskling lite <3
Duschde och gjorde mig iordning, Micke gjorde detsamma.
Efter det åkte vi och köpte lite glass och åkte till Sam och Kersti i Snäcke.
Fint var det där, kul att se guldfiskarna i dammen ;)
De håller på att renovera och bygga ut verkligen jätte fint där, precis vid sjön :P

Åkte hem och grejade lite, slängde ner lite saker till förådet och gick och åt på torget, satte oss vid vattnet,
kallt och blåsigt var det, men solen sken så lite tröst var det ^^
Nu har vi myst lite i soffan och kollat på nya frisyrer till Micke som vill klippa sig nu i veckan.

Nu har jag kollat på säsongs starten av Bones *Tummen upp* och kollar nu på Cold Case och efter det är det Law and order SVU ;)
Kan inte hjälpa att jag gillar kriminal serier :P

Imorgon är det skola *suck* har gympa så jag får inte glömma kläder ^^
Marie ska ta med sig 4:e boken  i "twilight" serien :)
Kul att få veta slutet, bara det att när jag börjar läsa dem kan jag inte sluta,
på baksidan av böckerna står det Varning: vansinnigt beroendeframkallande och det stämmer verkligen!
Grymt av Stephenie Meyer att skrivia dem :D

Kommentarer
Lisa säger:

sv. Jaa jag är helt nerkärad i böckerna :D:D

2009-04-20 | 18:06:57
Bloggadress: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback