Fick mig en big överaskning igår!

Igår skulle ju jag med till pappa en sväng

Mamma kom och hämtade mig vid halv nio och så plockade vi grabbarna och åkte mot säffle.
Efter ett tag så sa mamma "Linda jag måste förbereda dig för en sak" okej sa jag och hon fortsatte "morfar bor inte ensam lägre"
Jag fick mig världens chock men det är en thailänsk kvinna här på prov i tre månader och hon bor hos morfar under den tiden.
Ena grannen har hans vännina hos sig så det var lite bra ;)
Hon kan ingen svenska eller engelska så hon har med sig en stor bok där man frå peka ut alla ord. Krångligt men men.
Ska kanske dit upp idag och hälsa på, jag och Micke, mamma, marcus och tobias kanske eller aa vi får se.

Igår iaf när vi kom till skolan så gick mamma och marcus in på mötet tillsammans med pappa och kuratorn.
Det skulle ta en timma så jag och Tobias skulle gå till apoteket så att jag fick huvudvärkstabletter, när vi kom dit såg vi att det öppnade halv tio inte nio så vi gick runt lite och kikade med alla affärer var stängda så vi gick och köpte glass och dricka, och satte oss och åt  i solen.
Sen gick vi till apoteket och köpte tabletter, gick tillbaka till Sundsborg och satte oss och väntade, mötet tog EN OCH EN HALV TIMME ^^
Mamma kom ut en stund före pappa så vi gick ut och satte oss i solen på en bänk och pratade.
Sen kom pappa och vi åkte.
När vi kom hem pratade han det dära allvarliga snacket han skulle ha med oss. Jag fick skäll för att jag inte var där mkt och att jag inte alltid hade mobilen klossinpå mig så att jag kan svara alla 150 ggr han ringer. En massa annat.

Efter det ville Tobias ha med mig ut för att hoppa studsmatta, så jag följde med honom.
Sen var det mat, åt inte så mkt.
Gick ner till Carro, pappa ropade på oss och vi fick glass.
Sen hjälpa jag till att byta däck på 850:in pappa har, sen åkte vi till Åmål.

Micke kom och hämtade mig hos mamma och vi åkte och handlade, åkte hem och pratade lite, gjorde varma mackor och satte oss i soffan och myste <3

Nu har jag ont i huvudet och mår illa igen, blä för det, men jag vet varför jag mår illa, händer så mkt nu som jag tänker på och då blir jag illa mående.

Snart är det två år sedan DET hände, såg en bil som liknade hans igår och Marcus såg att jag blev stel och sa lugnande "Linda det är inte hans bil"

Trode verkligen jag kunde lita på dig, att allt ditt stöd var på riktigt.
Efter den natten grävde jag ner mig i skiten igen och stannade där tills Micke lyfte upp mig, Tack Micke <3
Du är min kusin för i helvete!
Du satt och ljög polisen rakt upp i ansiktet, jävla idiot!
Klart att jag mår dåligt över det än, ni andra som tror nått annat är knäppa.
Den dagen tänker jag på det...
Och dagen efter ditt jävla svin försökte du knäppa upp behån på mig framför hela min och din familj, och de skrattade åt det och tyckte det var kul. IDIOTER!

Du har förstört både pappas och farfars födelsedagar för nu kommer jag att tänka på det när de fyller år.
Åååååh du ska bara veta hur jävla mycket jag hatar dig!

Aja nu kommer lite bilder från igår,..


Killarna på studsmattan..



Solen sken (:


Fint.


Så ser det ut.
Där staketet är trasigt hände det en liten trafik olycka.


Min älskade bror <3


Den andra älskade brodern <3


Jag kom med på ett hörn med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback