Blubb xD

Sitter i skolan nu (:
Var faktiskt rätt så pigg imorse, kanske beror på det fina vädret?
Men man blir ganska trött när man sitter här inne hela dagarna utan syre, får jaga med Marie på en vända runt skolan så kanske man piggnar till ^^
Imorse så gick jag andra vägen till bussen, då stötte man på morfar så jag tjatade lite med honom innan jag gick vidare,
mamma,marcus och tobias kom och körde om mig och svängde in på parkeringen så jag sprang dit och möttes av kramar. Ni är så gulliga <3
Sen sprang jag och Marcus på bussen och åkte ivägm när vi kom ungerfär hlava vägen mellan korset vid Dalhall och rondellen så spreng det två fjolårskalvar över vägen, bussen fick nätt och gämt stopp.
Kanske lär sig att man inte ska pressa på bussen i 120, de hinner inte ens stanna vid busskurerna när folk ska med.
SÄNK FARTEN!! Vad tjänar ni på att riskera alla liv som finns i bussenm aja är van...

Efter skolan ska MickePicke hämta mig och så ska vi upp till V. Högsäter en sväng, jag ska hämta mina saker som inte får ligga kvar där och så ska micke hjälpa pappa att sjösätta båten, lite tidigt? jaa svinkallt på älven men men de gör som de vill orkar inte bry mig.

Måste köpa ny mat till Tiger för jag såg att äckliga små kryp hade byggt bo innuti havren och det kryllade av dem, bågar inte ge honom det!
Sen har han börjat bita på sladdar den busen, så nu när han är på balkongen får man ha kompostgaller så han inte kommer in, annars har han fått springa lite som han vill, men vågar inte det nu eftersom han ofta är ute hela dagarna/eftermiddagarna även när vi inte är hemma..

Nu ska jag med Marie ut en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback