Becka <3

Jag och Becka skulle träffas på fredag och ta en fika men kom på att det är röd dag då, så vi visste inte om Rio var öppet då, så vi träffades i dag ist.
Gick till Rio och tog årets första mjukglass och chokladströssel gott vare (:
Pratade ikapp och pratade ännu mer, pratade i ca 4 timmar,
Gumman jag finns alltid är för dig!
Glöm aldrig det! <3

Nu har vi ätit mat, myst och så...
Micke sitter och provar ett spel han fick av Johan medans jag kollar på Efterlyst med ett öga och det andra på datan.

Just det på stan förut träffade jag Everline och Eva, Everline hade fått en stor mjukglass hon är så söt, jag fick även en kram (:

GRATTIS MARIA OCH RUNE! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback