Skolan

Shiet vad jag är trött!
Beror väll på allt pluggande ^^

Igår fyllde Tobias år, Grattis till han!
Har kalas för han på lördag =)

Vad får dig att tro att jag acepterar att du pratar skit om mig?
Tror du att jag skulle ljuga om nåt sånt?
Tror du jag bryr mig om vad ni gör?
Jag totalt skiter i vad fan du pratar om, jag vet vad du går för!

Nya Irene Huss filmen har kommit nu =D
ÄNTLIGEN ska kolla på den sen!
Älsklingen köper med matfrån pizzan och så ska vi mysa<3

Micael Betyder Ännu Mer För Mig Nu, Än Han Gjorde Förr <3
Du stöttar mig i allt, pratar med mig om allt och tröstar mig i din famn när jag är lessen <3
Micke Du Är ALLT Jag Lever För <3
Ska Ha Mysigt Till Helgen <3


//Liinda

Kommentarer
Bex säger:

Älskar dg gumman, finns här om du vill prata :)

2008-09-18 | 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback