Sitter i skolan

Sitter i skolan nu, har precis haft enskilt samtal med Eivor,Sara och Kristian.
Jobbar med MVG uppgift i historian nu, hittar inte all fakta men det får lösa sig ändå.
Vi är bara sex elever här idag, lite lugnare än vanligt men killarna ska visa att de kan skrika ^^

Blev inget garage igår, Margit kom och grattade micke på mansdagen och gav mig försenad födeseldagspresent. Hon är så söt <3
Åkte till Hubbe en sväng och han visade huset, hmm undra vad han kommer greja med i höst/vinter xD
Ska till garaget idag ist och löda och skruva ^^
Kanske nått mer också (a)


Jag saknar min Micke ='(
Jag vill vara i hans famn nu!
Jag älsklar dig vännen <3
Du Är Mitt Allt! <3
Vill Verkligen Göra Allt Det Vi Har Pratat Om Hjärtat <3

Nu är det typ sex timmar kvar till jag får träffa honom ='(
Borde vara förbjudet att vara så länge ifrån den man älskar mest!


Ska träffa Bex i helgen det var verkligen länge sedan nu =(
Hoppas du har kul gumman <3

//Liinda

Kommentarer
bex säger:

Vi SKA träffas! hehe <3<3

2008-09-30 | 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback