Nu är det ett år sedan jag och micke blev tsm!

Eller ja den 15 iaf!
Sitter och tänker på allt som hände när/innan/efter vi blev tsm!
Var ute med Micke varje kväll i flera timmar <3
Skickade typ 200 sms till han om dagen :$
Träffade honom i garaget.
Innan jag åkte till Sthlm för att hämta Phille på min födelsedag förra året satt vi på Trollås, satt i hans famn och han sa en massa söta saker,
när jag var i sthlm så skrev han hur mkt han saknade mig.
När jag kom till Åmål sprang jag direkt till honom för att visa lilla Phil och så där,
kvällen efter det så gick vi ut igen, jag var as trött och flumma (Bex och Micke vet hur jag blir ^^) så jag fick för mig att räkna stjärnor men hann bara till elva för den kom en Micke och kysste mig =D

Höll det hemligt i två veckor ungerfär, sen berättade micke det för endel och jag för pappa och Bex <3 De blev glade för min skull =)

Sen berättade jag det för mamma som blev sur och sa att jag hade förstört för hennes två bästa vänner, sure hon pratade med dem när hon träffade dem ute typ bara hej.
Det var allt nån annan som förstörde för sig själv.
Sen startade mamma och A ett helvete med massa skitprat osv!
Men mamma accepterade det.

Blev en massa tjat om hur dålig micke var osv.
Men hallå !? Tror ni inte jag vet hur han är!?
Han är världens bästa <3
Sen att det var hans fel att hon blev som hon blev och att jag kmr bli sån jag med!

1.DET VAR HENNES EGET FEL, MICKE HAR FAN INGET MED DET ATT GÖRA!!!!
2.JAG KMR IKKE BLI SOM HENNE!!!
3.JAG HAR KONTAKT MED DEM JAG VILL HA DET MED, DE ANDRA ÄR INGET ATT HA!!!

HAHAHAHA!! :@

Kommer upp kommentarer någon av er har sagt iband!

//Linda


Kommentarer
Bex säger:

Ni passar ihop!! Kom ihåg det!!!

2008-09-11 | 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback