Jätte kul dag!

Tog bussen till Säffle och där mötte Robban mig, sen väntade vi på Marie, sen gick vi upp och mötte Alex, sen kolla vi lite och köpte godis och Alex köpte nitarmand *skräll*
Mötte brorsan med <3
o den andre brorsan!
Sen gick vi till donken och käkade lite, sen gick vi ner till torget sen till stationen för jag skulle träffa Tobbe,
träffade Camilla där, hon skulle möta Bea så jag träffade även henne, var jätte kul <3
Sen gick vi lite tillsammans allihopa, sen gick vi till lindex där mormor, morfar och moster stog =D
sen gick vi och köpte dricka och sen hem till robban som visade mig sitt nya rum, jätte gulligt var det!
Sen hoppade vi studsmatta eller ja iaf jag, MArie och Robin för alex va dryyyyg =P
Åkte lite karuseller och sånt sen, träffade bea först igen,
sen kom inte bussen så Maries mamma kom och hämtade henne och kvar var jag och Robin vi frös så vi gick in i stationen, pratade lite, och ringde Bea <3
Sen så kom mamma,
Det var lite kortfattat om dagen!

Har gått nästan konstant i 9 timmar skiiit trött i bena!

Vill bara säga grattis till Bea och Robin <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback