Glömsk =S

Idag så hade vi hemma studier, skulle skriva om skolmassakern i Columbine, var klar med den vid halv ett, då gick jag och kollade på tredje skiftet, sen kom Micke hem på lunchen =D
Åt macka och så, sen stack han tillbaka till jobbet igen.

Tio över två piper telefonen, det var linda som undrade om jag hade glömt bort henne eller om jag var på G jag bara helvete, hade totalt glömt bort att jag skulle träffa henne idag! Bestämde det i fredags, börjar jag bli glömsk? =S

Sprang till henne haha, sen gick jag och kollade i lite affärer och hittade några presenter, väl hemma igen slog jag in dem och gömde dem ^^ kommer fram och en och en halv månad igen haha!

Just nu lagar jag mat och väntar på att min älskling ska komma hem <3

Sen ska vi till garaget och skruva lite på nya bilen.

Imorron ska jag till skolan och förhoppningsvis hinna klart med MVG uppgiften =P

Imorron är det två år sen farmor dog ='( Lilla farmor ='( Saknar henne!

På torsdag ska jag klippa mig och på fredag vill älsklingen klippa sig =)


Idag har föresten Micke namnsdag grattis på han <3


Sitter  och lyssnar på girls just want to have fun, för jag saknar Becka och vi hade allsång med den hon och jag i Hallstahammar eller ja på väg dit iaf efter en låååång omväg haha lita ALDRIG på en GPS ^^


//
Liinda


Kommentarer
Bex säger:

naaw saknar dig oxå, måste ses till helgen!!!!!! puss<3<3

2008-09-29 | 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback