Fredag & Lördag

Vakna av en kall hand smög sig in under täcket, då kom micke med födelsedags presenter 20 i sex på morronen ^^
Efter jag slutade skolan i fredags så gick jag och Marie till bussen, väl på bussen hörde jag någon ropa på mig, då satt bex där =D
Fick födelsedags present av henne, två par örhängen =)¨
Tack gumman <3
Satt och pratade av sig lite med henne! Alltid lika kul! ;)
Gick hem och väntade på att Micke skulle sluta, han kom hem och grejade lite sen sa han att vi skulle åka, jag visste inte vart.
Åkte och åt pizza i Säffle, sen åkte vi till Karlstad till lite olika affärer, köpte en ny jacka och en väska.
Åkte hem och myste lite, sen somnade vi, och vaknade elva i lördags.
Dagen gick åt att mysa och kolla på tven.
Sen på kvällen gick vi ut och kollade läget på stan, mysigt med alla marsaller!
Gick hem och somnade gott brevid Micke <3
Idag har vi inte gjort så mycket ännu, har gjort rent pumpen till akvariumet, bakat och kollat på tv.
Försöker hitta någonstans på nätet vad som har hänt, mamma mötte hemvärnet med full utrustning i skogen och så har det surrat en polihelikopter över skogarna och stan igår och idag på morronen men hör den inte längre nu,...

//Liinda

Kommentarer
Bex säger:

haha älskar dig gumman :P <3<3

2008-09-14 | 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback