Första skoldagen

Känner mig lite frusen och så :( Hoppas Tobias inte smittade mig iaf, han ligger i feber. Stackarn...

Åkte med Micke till station idag, menar det är ju sååååå långt ^^
Han åker ju ändå förbi så =P
Bussen stog redan där när vi kom dit, kastade mig ut ur bilen, glömde busskortet så micke ropa ^^
Kom med bussen och åker till station och går till skolan, jag var först där PINSAMT när de andra kom bara "vilken pluggis" aja vi började att fylla i pärmarna om ämnen mm sen började vi arbeta, MATTE hela jävla dagen för att KRB är så jäkla seeeeega! Har väntat i flera veckor på att få papper från dem så vi kan se vad jag har kvar i de olika ämnena men man kan inte skicka seeega jävla skola!
Aja hoppas Sara får dem imorron, tror jag ska prata med Kristian om att ta nått i SO:n med så man slipper sitta med ett ämne hela dagen, det gick lite segt vid tolv där,,,
Hade gympa en hel kvart typ :O
Skulle skriva vad man ville göra på gympan och så, sen körde vi nån lek sen sluta vi, luch!!!
Sen matte igen ^^
Sen i slutet skulle vi skriva i "den svarta boken" haha

Sen följde jag Marie till bussen och träffade Malin och Linnéa..

Hade en och en halv timme kvar till bussen kom så jag gick och köpte godis (a)
sen till bussen igen och väntade o väntade o väntade.
Visst är det kul när folk man känner sen gammalt bara ignorerar en speciellt ens kusin =( aja

Bussen hem, mår illa, lägger mig lite, åker ut med båten, skriver blogg och ska soooova, vakna, gå upp, åka buss, vara i skola,
MICKE KOMMER OCH HÄMTAR MIG =D
Ska äta och åta glass och bara mysa <3
Ska bli så underbart bara jag och Micke < 3
Ska vara i hans famn heeeeela helgen VERKLIGEN < 3
Jag Saknar Dig Hjärtat <3

Pratade en halvtimma med Bex med <3
Skrattar alltid, Älskar dig Gumman <3

//Liinda

Kommentarer
Rebecka säger:

Älskar dig oxå gumman <3 de ä så skönt att kunna prata mä dig <3<3

2008-09-01 | 22:23:22
Bloggadress: http://rebeckahedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback