....

Det är exakt en vecka kvar till jag fyller år ^^

Men ännu bättre det är 10 dagar till Micke och jag har vart tsm ett år =D
Ett år ,det har verkligen gått fort, jag älskar dig mer än någonsin Micael < 3

Jaha första veckan i skolan är över, gick dock bara fem dagar.
Kände igår att jag mådde dåligt och ville kräkas sen har det bara fortsatt så jag skippade skolan idag.
Fick papper från KRB igår med, hur jävla sega är inte de då?
De skulle skickat dem innan jag började skolan men det hade de inte gjort.
Så himla glad att jag slipper den skiten nu!
Har fått jätte mysiga lärare, en av dem har en son, Erik som är ett år i november han är jätte söt, fast hon är ju så klart hemma med honom men kommer på besök lite då och då.
Har redan gjort klart tre saker, håller på med den fjärde, sedan har jag bara fyra saker kvar, men blir bara tre kvar på måndagen, ska ha muntligt med Kristian....

Aja nu ska jag försöka vila lite och hoppas på att det blir bättre!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback