Dagen =)

Vaknade i Mickes famn igår, vi låg och latade oss på morgonen gick upp tillslut och åt frukost och satte oss och spelade COD mot varandra, hehe.
Sen åkte vi ut och plockade svamp, gick mellan och under granar, blev piss blöt om fötterna men vi fick en helg korg full med svamp, så vi har hittat vårat ställe =)
Hemma igen så lagade vi mat, blev tacos idag, smarrigt, kollade på film, You don´t mess with tha Zohan eller vad den hette.
Efter det låg vi och kollade på tv.
Är så gott att ligga i mickes famn under en filt och bara mysa <3
Har kommit på vad han ska få i födelsedagspresent, vet att det är drygt två månader kvar men ^^
Ska upp till Karlstad någon dag under veckan också, sen ska vi till pappa på fredag och fira mig och Tobbe eftersom jag fyller på fredag och tobbe på tisdag =)
Ska troligen plocka mera svamp under veckan också om det blir bra väder, var som sagt gött blöt när jag kom hem haha!
Ska till skolan imorron med och ha muntligt med Kristian =( Trååkigt men men, måste göras.
Ska egentligen ha gympa men tror ja skippar den, mår fortfarande lite dåligt och har ont i halsen så vill inte ansrtänga mig så jag blir dålig direkt igen!

//Liinda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback