huvvevärk igeen

Vaknade med skit ont i huvvet, trodde det skulle gå över under natten men nej nej nej, Micke vaknar och går upp osv och kommer och frågar hur jag mår - han hade tänkt att vi skulle till Arvika på marten.... Berättar att jag har ont i huvvet och att det känns som nån släpper tre ton elefanter mitt på huvvet så fort jag rör mig, han hämtar is i en påse först men sen en blöt handduk så jag slipper ligga och hålla i hela tiden, sen sticker han till stan och köper huvvevärkstabletter som hade tatt slut hemma ... Tog några stycken la mig igen och sov en stund en halvtimme- 40 minuter...
Är bättre i huvvet nu iaf..
Tack sötnos<3

Åt tacos och kollade på John Tucker Must Die har kollat på den massa ggr men det är braa =)

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback