Älskling <3

Sitter och lyssnar på I dont want to be med Gevin DeGraw och smsar med Micke.
Kollade nyss på Djurpolisen Miami...
Har inte en aning om vad jag ska göra idag, Bea vill att jag och Micke kommer på filmkväll med henne och Robin, men jag vet inte om vi går...

Du vet att
-jag inte skulle vara nått utan dig,
-jag inte skulle vara här utan dig,
-det är dig jag kan prata med om allt,
-det är dig jag vill ha bara dig,
-det är du som får mig att må bra,
-det är du som får mig att skratta och le
-det är dig jag går till om det är nått!

Jag älskar dig Micael  <3
Du vet att jag inte släpper dig,
Du vet att jag är trygg hos dig!

Ett liv utan dig skulle verkligen inte gå!
För det är du som är mitt liv,
det är du som har gett mig ett liv Micke!

Kyss Din Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback