Älskling ´<3

Micael du har fått mig att känna mig värdefull!
Du har fått mig att leva,
Du är det jag lever för,
Jag har alltid kul med dig <3
Jag kan inte fatta att det finns en kille som dig!
Du har allt en tjej vill ha,
du är omtänksam, du är snäll, du är romantisk, du är rolig,
du får mig att skratta, du tröstar mig om jag är lessen, du finns alltid där för mig om jag behöve prata,
du märker direkt om något är fel!  
Jag behöver inte säga nått utan du märker dirkt när det är nått som är fel!
Jag käner mig trygg i din famn, jag älskar att ligga i din famn!
Jag Älskar Dig <3

Jahg klarar mig inte utan dig Micke,
Utan dig är jag inget!
Du gör mig till något!
Jag Älskar Att Vara Din <3

Kyss Din Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback