Förkyld =(

Helgen betsod av
- Marten
-Vara med Robin och Bea
-Spela Wii
-Kolla på film / tv
-Seega
-Var i Mellerud
-Gick i skogen
-Träffa svärföräldrarna
-pratade med mamma =)
- hittade kaniner! <3
-åt pizza
-hälsade på beas mormor
-jag och robin döpte om Nisse till Gustaf
-träffade Rune <3<3


Micke var på hockey i lördags, var så där kul att vara hemma ensam på kvällen.
Bea och Robin var här en sväng under dagen, vi spelade wii och åt pizza.
Var på marten en sväng, träffade becka 770 ggr haha =p
Gick upp till Beas mormor en sväng och döpte om nisse ^^
Han är lika tjock som gustaf och ser typ exakt ut som honom hahaha xD
De stack rätt tidigt, fan vad bussarna kommer sällan på lördagar =/
Sen satt jag och väntade på att Bex skulle ringa men det gkorde hon inte ;)
Så jag satt och kollade på Lilla jönssonligan - på kollo hahaha det var det enda som var nått så när att kolla på, ringde micke  också och kolla vad han gjorde, och hörde när han skulle komma hem, om en stund sa han vid nio, kom hem halv ett iaf ^^
På förmiddan åkte vi till Mellerud för Gösta skulle lämna bilen till någon som skulle spruta på något mot rost, så de skulle låna 740:n

I fredags så åkte vi till Vårvik och gick i skogen lite granna, sen åkte vi till Anita och Gösta ;)
Micke lärde dem att skicka mms ^^
Anita och jag satt och tjatade i soffan och kollade på Dr Phil xD
Pratade om att avliva djur och begravningar ^^
och om pappa ;)
Åkte hem, jag somnade ganska snabbt hemma sen, gick i skogen en timma + att jag inte hade sovit mer än knappt en timme under natten...

I söndags så slappade vi bara, micke var trött och så.

I går mådde illa, hade ont i magen och i huvvet, kändes lite förkyld med, åkte till Mellerud  för att hämta Göstas bil, där blåste det som f*n och regnade så det blev ju inte direkt bättre i halsen, frös så mkt att jag satt med jackan inne!

I dag känner mig inte ett dugg bättre, går i mjukisbyxor och linne och mickes 7 storlekar förstora tröja men den är så gosig. Lyssnar på musik, ska nog försöka få i mig något att äta. Dricka massa te och knarka halstabletter för jag vill inte vara sjuk!
Ska ju kolla på kanin på torsdag i Mellerud! Ska försöka bestämma mig vilken jag vill ha, jag har fastnat för två stycken, Tarzan och Tina!

För bilder från helgen kolla bilddagboken [--> MickesLiinda <--]




Skogen =)


Robban och Bea <3



Typ alla ljus + några till som lyser upp lägenheten i höstmörkret!



Tarzan <3



Tina <3
Vilken av dem tkr du?

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback