Andra dagen hemma.

Hejsan alla,
nu har jag bott hos Linda & Micke i en dag, de kommer och pratar med mig och klappar mig och lyfter upp mig =)
Jag gillar att ligga i knäet!
Jag skuttar runt i buren och äter, fast roligast är nog att skutta lös då skuttar jag fort ;)
Jag var lite rädd i början, en bilresa, sen ett nytt ställe och jag var själv, men nu är jag inte rädd längre Nu kliar det lite måste klia ^^
Linda satte in ett litet gosedjur så att jag inte skulle känna mig alldeles själv =)
Nej nu ska jag fortsätta att äta hehe

ps. jag gillar min husse, han är go och kommer och pratar,klappar och pussar mig. Det gillar jag ds.

// Tiger



Jag ute på morgon skutt runda =P


Detta hörnet var roligt, hit skuttade jag hela tiden



Nu ligger jag i buren och vilar mig =)


TACK MAMMA FÖR HJÄLPEN, OCH FÖR ALLA SAKER JAG FICK JÄTTE SNÄLLT! <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback