mormor

Har precis vart ute i stallet och tatt in horsen, borstade av Pandy med för han rullade sig i spånet så han blev alldeles spånig ^^
Det är blött och lerigt ute och mina fötter är alldeles piss plöta!
Måste verkligen köpa nya skor...

Imorse när hästarna skulle ut krånglade Panduro igen!
Igår gick han in i Rudis hage sen fick han spel och galloperade till hagen.
Idag ville han verkligen inte ut i hagen, förstår honom det var lerigt och regnade och var kallt.
Kalles täcke är blött så det hänger på tork framför vedspisen som sprakar så gott.
Städade i stallet idag, får bli mer sen, när vi har borstat ponkarna som mormor säger ;)

Grannen kom när vi mockade och frågade om mormor och morfar var hemma men det är de ju inte,
han hade med sig älgkött till hundarna *bortskämda hundar*
Benzon och Bamse blev jätte glada när jag kom =D
Mina älsklingar <3

Ska åka till Säffle en sväng sen och köpa godis (a)
och sen så ska marcus hem och så ska Tobbe hit, sen ska vi fixa iordning här och ge hästarna kvällsmat sen sticker vi till Åmål!
Ska mysa i min älsklings famn och kolla på film han hittade igår tror jag.

Marie sov över här fredag-lördag, vi bakade kolakakor och försökte få fart i vedspisen men det gick inte så bra, marcus sa vad vi gjorde för fel, vi la inte in mellan pinnar (?)
Men nu är det fart på den så nu är det varmt och gott (:
Mamma var på fest så vi var själva och hade det mysigt.
Finns dock inte så mkt att göra..

Igår var jag och min underbara pojkvän på hockey, stå läktarn =D
Skrek för full hals så nu har jag ont och rösten är lite cp ibland hehe
Hade mysig med dig <3 ¨
Kan inte fatta att jag har fått en kille som dig!
Du betyder verkligen allt för mig!
Älskar att mysa med dig!! <3<3<3


// Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback