Trött =/

Var så trött imorse att jag höll på att somna om heeeela tiden så jag skippade skolan gör ändå inget när jag är trött.
Sov svin dåligt inatt vet ikke varför,
låg och lyssnade på regnet som slog mot fönstret.
Var typ skit trött igår med och bara flumma nästan och det blir ju inte direkt bättre efter inatt! =(
Sitter faktiskt och lyssnar på Westlife låtar!
Nicky har bara såå himla go röst!
Kollar runt lite på nätet och gör en uppgift som ska vara klar imorron!
Är inte en enda rolig person inne på msn =/ är typ 4 stycken med de är trååkiga haha!
Nej nu har jag inget mer att skriva förutom att jag och micke har snart vart tsm ett år och en månad <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback