Trött & flummig

Idag så satt jag och Marie i vårt rum haha!
Hade skiit tråååkigt för det gick inte skicka sms :@
Och jag har bara en sak i fysiken, matte, och kartkunskap kvar och alla tre sakerna suuuger verkligen så jag satt bara och kladdade efter lunch hade haft ett prov innan..
Typ enda seriösa jag gjorde idag men med ett MYG och tre G på två dagar måste man väll få ta det liiite lungt iaf!? =P
Jag var så trött så att jag orkade inte ens vara seriös på bilden som jag tkr är kul.. =S
Och så kom Carloline bara " är du förlovad?" ja sa jag då, hon bara med vem jag bara med micke, hon bara det sa mig mycket, jag bara han bor i åmål haha enda gången jag har pratat med henne xD

Gick till UM efter skolan, de höll kvar oss bara för att Robin inte hade skrivit in vilka prov han hade klarat så vi slutade typ ett ist för tio i...
Sen stack jag direkt till sjukhuset och gick på toa och sen satte jag mig i väntrummet och väntade ..
Det var killar i åttan där på studiebesök och det var ju såååååååååå kul med att ta kondomer *MOGET KILLAR, VERKLIGEN* inte!! Kom in efter ett tag och fick nytt recept och hon tog blodtrycket, det v ar normalt kommer inte ihåg hur mycket det var men men ...
Fick recept för ett år iaf =)

Gick till station där träffade jag Dennis, vi stod och tjata en stund sen åkte vi med tåget annars skulle jag inte vart hemma på läänge haha! Det var två stycken som åkte utan biljett eller kort den ena skymde ansiktet med handen och den adre gick på "toa"

Nu ska jag träffa under bara Bea och goa Robin en sväng innan Bea åker till Grums igen!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback