Helgen!

I fredas var jag och Micke ute och åt sen åkte vi och köpte food till firrarna, regnade i säffle =/
Åkte hem började frysa och fick ont i halsen!
På kvällen åt vi godis och kollade på film.

I lördas var vi och grejade med 740:n blev inte klara då det var krångligare än väntat,
gjorde lite andra saker med <3
Före vi åkte spelade vi lite COD som vanligt haha ^^


Micke gjorde denna <3


Bilen =P


Jag spelar COD <3


På kvällen när vi kom hem åt vi pannkakaor och kollade på film <3

I går så gjorde vi inte så mycket, kollade på film, spelade COD och bara slappade!
Micke jobbade en sväng så jag kollade på idol repriser.
Åt bacon,det är så jädrans gott <3
Låg i Mickes famn och bara myste<3

Kände att jag fick ondare i halsen och en konstig känsla så jag kände på mandlarna då hade de börjat att svullna =(
Så fick dricka te och äta halstabletter!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback