Heeeelg

Yeey det är helg igen =D
Ska i helgen gäller,
-Vara med Bex
-Vara med Bea & Robin
-Mysa med Älskling <3
- Spela WII med Robin, Bea och Bex (ETT MÅSTE (a) )
- Marten
- Vila!!!
- Städa
- HA KUUL =D <3


Var länge sen jag träffade Becka nu ='(
Känns som år och dar =(
Måste verkligen träffas sweetheart! <3



Jag är verkligen hungrig! =/
Får hitta på något när Micke kommer hem, skulle slutat ett men hade möte då så
han är väll hemma snart hoppas jag =)

Tvätten är klar, eller ja sista maskinerna är i nu, hängt allt xD

Vill verkligen ha en kanin!
Saknaden är stoooor!!
Fyy på Putte&Zorro som dog! ='(
Finns ju så många jätte söta bebisar, men fina färger, men vill inte ha någon som liknar
colan,pärlan,putte eller zorro bara ...
Får se om jag skaffar någon, har ju alla saker till det,
Bur
Bajslåda
Matskål
Vatten sak mm.
Allt finns ju så, men får se...

Ska ju få Maries katt med (a)
Eller inte men man kan väll få dörmma !?
Nästa helg ska jag vara med Marie =D=D
Ska vara djurvakt hos mormor =p

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback