Fredag!

Sov inget inatt, inget :O jag är fucking trött!
Blev irriterad på min cp klass xD
De höll på att tjata och skrika som faan, då stängde vi dörrarna mellan rummen
men då kom det någon och smällde uppp den igen, så fortsatte det sen gick jag och stängde sista gången då sa de "stäng inte då!" jag bara varför? de bara vi vil ha frisk luft jag bara öppna ett fönster då och smällde igen dörren hahaha!
Sen hölls den stängd ^^
Mötte Mackan på stationen sen kom bussen, ny chaufför, det märktes ^^
Sen gick vi upp till lägenheten här sitter vi nu.
Han är här till Tobbe slutar sen ska de hem till mamma tror jag.
Ska tvätta idag med .. =P


Pratar med marie på MSN =)
Tack gumman för att du gör skolan rolig<3


Jag har nått på mina händer som är värdefullare än alla rikedomar i världen, alla diamanter eller rubiner!<3
Vantar som farmor stickade <
3

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback