Folk på station är knepiga...

Idag var jag i skolan, med Marie <3
Fick MVG och två G ^^
Det rummet jag, Marie och Andreas ska vara i är klart så vi ska sitta där imorron =P
Luugn och ro, jag ska ha prov på Islam med trååk....

När jag påkte med bussen satt det en utlänning och glodde på mig hela tiden, sen när jag gick upp mot lägenheten ställde han sig mitt i gatan och bara kolla efter mig, och i morse var det en gubbe som frågade om jag kunde käpa nått av han =S
och på bussstation i säffle satt det två alkisar och han ena sa " vilket blond fint hår du har" sen när dom gick kom han och klappa mig på kinden och sa " du har verkligen det" =S


Älskar Dig Micke <3

//Liinda

Kommentarer
Bex säger:

Usch, sikka människor de finns :S

2008-10-07 | 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback