Farmor&farfar=(

Jag saknar dig Farmor! <3
Din lukt, din humor, dina ord, dina kakor (a), Saknar när du säger allt med dig!
Det gick så fort, vi hann inte rns att säga hej då! ='(
Kan inte komma till dig längre, inte så iaf, bara till graven!=(
Har inte så mycket grejer efter dig, stereon står i mitt rum hos pappa ;)
Vantarna använder jag, glasugglan står i tv hyllan =)
Korten på dig och farfar är hos pappa, ska ta hit dem!
Jag saknar dig farmor, vill ha dig här, vill kunna hälsa på dig, kunna springa upp till dig!
Det är drygt två år sedan du dog, den sista september =(
Vi skulle till dig den helgen för att jag skulle få min födelsedags present av dig, ='(


Farfar kommer jag knappt ihåg ='(
Kommer nästan bara ihåg när jag fick dockservisen när jag var liiiten
och att du lyfte mig upp och ner och att du bärde mig fast du egentligen inte orkade.
Kommer ihåg plattorna vi alltid sprang och lekte på utanför huset, och dina sockerärtor, och att du sa att det var för farligt för mig att gå ensam till kraftstation, trappen med det rangliga räcket, dubbel dörren, den stora tomten i hörnet som jag alltid blev rädd för när jag var liten och göguret, änglarna på väggen och vid spegeln i sovrummet och golvet i köket, det är det jag kommer ihåg från huset, som DU byggde! ='(
Du dog för åtta år sedan drygt. jag var åtta då, jag borde komma ihåg mer =(
Jag kommer så väl ihåg när pappa berättade att du var död, vi satt i soffan mot fänstret i Tösse och pappa berättade, jag och marcus började gråta, tobias var två då så han visste inte vad det var men han började gråta för att vi grät! ='(

Farmor & Farfar ni kommer alltid finnas i mina tankar och i mitt hjärta! <3
R.I.P Edith och Valdemar Hildén <3




Det jag bär på mina händer är värdefullare än alla rikedommar i världen! <3
Tack vare farmor håller vi oss varma om händerna!

Jag Älskar Er Fammo och Faffa <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback