Bebisen <3

Nu har Tiger vart här i fem dagar,
allt har gått jätte bra.
Just nu skuttar han vid mina fötter.
Han har börjat lyssna på sitt namn och har börjat hoppa till oss.
När man kommer till buren hoppar han runt och ska se vad man gör.
Och sträcker sig ibland när han vill ut ;)
Han åt ur mina händer igår tidigare har han väntat till man lagt ner maten och gått.
Han är nyfiken den lilla kraken (=
Ska kolla och lukta på allt allt allt hehe
Han älskar sallad ojojoj vad det sjunker ner fort!
Morötter tar längre tid, den har han fortfarande kvar och jag gav honom igår ;)
Nu skuttar han runt som en tok i buren haha.
Ska börja hoppa med honom när han är stor nog, har börjat lite smått här inne att han ska hoppa över armen och sånt. men vill att han ska lära sig gå i sele först, och det är han ju inte redo för förens han är fem månader =)
Tiger ligger vid efefanten ofta, hoppas att han inte saknar sina syskon för mycket bara!
Men kaniner är ju inget flockdjur så det ska gå bra (=
Haha han hoppar fram och tillbaka fram och tillbaka i buren söttrollet <3

OBS BILDER FRÅN IGÅR
30/10-08


Jag & Tiger <3


Måste tvätta sig också
Ena tassen i matskålen andra tvättar jag (=


Ute på skuttur i köket, den gardinen var rolig ^^


När han kom in i buren igen gick han och åt lite sen la han sig på elefanten
och sov <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback