Vill åka bort.

Hur vet man vilka man kan lita på, hur vet man vilka som är ens riktiga vänner?
Hur vet man vilka man verkligen, verkligen kan lita på?
Skolan är skit, händer så mkt i och runt om just nu!

Vill åka bort med min älskling, bara vi två, inga telefoner (annat än i nödläge), lämna all skit hemma, bara mysa, ha det trevligt och bara umgås jag och han.
Bara ha kul och tänka på posetiva saker!
Vill ha något annat att tänka på ett tag nu!
Ska ju åka till lisseberg den 29:e på julmarknad, det är så mysigt och romantiskt där <3
Micke har inte vart där på julmarkanan någon gång (=
Och så ska vi till Trollhättan för att flasha xboxet så vi ska kolla om det finns något mysigt att göra där.





Nu är det bara några vägghyllor till som ska upp så är vi klara i vardagsrummet sen =D
Det har blitt så mysigt, inte så att allt går vid väggarna utan lite anat så att allt inte bara kryper på en vid väggarna. ;)
Ska bli skönt när det är klart för vi har vart så trött på kvällarna, man har verkligen hållt på hela dagen =P



Ska göra fättfärslimpa idag lagomt till Micke kommer hem tänkte jag ;)
Så ska vi greja sen=)
Sätta upp hyllorna och tavlor, ta bort sterion så är det typ klart här, göttans haha ^^

Klippte klorna på Tiger igår med, det gillade han inte, men det gick bra tillslut, så nu rivs han inte lika mycket iaf...
Lilla söt ninen ;)
Han är så rolig när han skuttar löst, fram och tillbaka, hoppar högt och lågt, in och ut i skohyllan, hoppar på skor och i min väska, haha ^^)

Igår skulle han hoppa in i bure, som han gör själv när han vill in, men då hade inte jag öppnat luckan så han hoppade på gallret, stackarn blev lite snopen, så jag lyfte in honom =)

Nu har han vart här i ca en månad =D



Micael Olofsson, du betyder allt för mig Älskling,
Du är min trygghet,
Du är min värme,
Du är mitt ljus i mörkret,
Du är mitt skydd,
Det är dig kan kan prata med om precis allt,
Det är dig jag kommer till om jag är ledsen,
Det är du som tar mig i din famn och tröstar mig,
När jag blev tillsammans med dig kände jag på riktigt att det var någon som älskade mig,
Du är verkligen den perfekta killen, killen med stort K!

Du är det jag lever för, jag kommer aldrig att lämna dig!
Du är min mening med livet <3
Jag kommer alltid finnas vid din sida <3



//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback