Trååååk!

Gick ju hem från skolan i onsdags pga huvudvärk och illamåeende,
de andra tittade på en film på eftermiddagen som de skulle ha hemtenta på imorgon, men eftersom jag inte såg det ska jag dit imorgon och kolla på den och svara på frågorna =/
Kul att sitta där när alla andra är hemma.
Men men inte mkt att göra åt, ska vara där halv nio, så jag tar nog bussen vid halv åtta.
Åker inte till Trollhättan imorgon, ska ut på stan och kolla på julgrejer =P
Liseberg på lördag bara 2 dagar kvar nu =D
Ska bli så mysigt!! <3

Köpte mat till Tiger idag och sånna dära stänger de älskar han verkligen =)
Sötisen! <3



Tiger, du ger så mkt kärlek,
Du är så go <3
Du tittar på en när man går förbi buren så man kan inte låta blir att gå och klappa dig och prata med dig!
Du kommer och sträcker dig upp mot taket i bland då lyfter man upp dig och lägger dig i knät men du kryper upp mot nacken, helst undet håret <3
Sötnosen blir 11 veckor imorgon ;)


Det är jobbigt att inte veta vilka man kan lita på eller inte
Vilka som utnyttjar en eller inte.
Du klagade på mig men nu är det du som håller på så!

Im left outside alone!

Tur att jag har Tiger iaf ;)
Han kan man alltid lita på,
han är miin allra bästa vän,
Han vet nog alla mina tankar nu,
brukar viska till honom när han ligger i min famn <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback