Tobias Engstig <3

Var hos mamma en sväng idag ;)
När jag kom så blev hundarna jätte glada,
Phille hoppade och pussade,
Ana puttade i knävecken så som hon brukar göra
och Nova skällde och hoppade
de är så söta <3
Det regnade när jag gick så jag var pissblöt om fötterna.
Gick ut med doggsen med mamma , patti, ulf och deras hundar, Stina är bara för go <3

När Tobias kom hem från skolan så knackade jag han på axeln och han bara heeeeeej och hoppa på mig och kramade mig, Jag Älskar Dig Tobias <3
Han skulle visa mig en ny skiva han hade fått av pappa så den lyssnade vi igenom var absolut kidz 20,
medans vi lyssnade så spelade vi spel, kommer inte ihåg vad det hette,
men efter ett tag tyckte han att polisbilarna var roligare haha ^^
Sen skulle mamma ner till station för att hämta tågbiljetter till Trollhättan imorron, såg att de till Svanskog fick den nya bussen, hatar den :@
Den är smal och trång och knapparna ser man ju knappt för de är pytte små och sitter hyper tätt så man får verkligen se så att det är rätt knapp!

Åkte upp till mig och Micke sen,
de skulle se hur det är med Tiger,
han har verkligen växt asså! Gud vad snabbt det går!
Tobias hade probelm och sa Tarzan till honom hela tiden ")

Nu ska jag dra med Micke och se When a stranger calls, har hållt på om det i en timme snart ^^

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback