Skola, Skola, Skola...

Igår hade jag massa möten med:
*Skolkuratorn
*Sjuksköterskan
*Gympaläraren x 4-5 ggr typ
*Mina lärare

Haha blev en hel del springande fram och tillbaka ^^

Hoppas det blir bättre iaf.

Idag var det meningen att vi skulle åka till Trollhättan men det är lite folk på mickes jobb så vi ska ta det på fredag ist.
Det var tur det, för jag vaknade vid två i natt och var bomsäker på att vi hade försovit oss så jag sprang upp och börja förbereda mig för skolan sen fick jag en magkännsla att jag skulle kolla på klockan då var den bara tio i två haha^^
Så det var bara att gå och lägga sig igen det, men jag hade ju blitt pigg jag, låg i sängen och vände och vred på mig som alltid när jag inte kan sova, Micke vaknade och sa till mig att sova haha =)
somnade tillslut men kände sen när jag gick upp bara "neej, fan vad trött jag är",
Så skolarbetet gick ju inte så bra, satt och kolla i någon historia tidning och satt vid datorn ^^

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback