Peppe gubben <3




Peppe, usch så jag saknar dig!
Du bodde hos oss läänge, du är verkligen den bästa jourisen vi haft!
Du var så gullig när man gråt så kom du och såg ledsen ut du nmen, då kunde man inte göra annat än att skratta.
Den dagen du flyttade ifrån oss grät jag faktiskt inte så mkt jag trodde, jag visste att du skulle komma till ett bra hem, det bästa för dig faktiskt!
Det var så himla tomt utan dig, inte någon som skulle dra som en iller eller hoppa på bakbenenen större delen av promenaden,
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, i mina tankar!
Du var MIIN! Du skulle nästan jämt sitta i knä *var ju nästan lika liten som en knä hund, nästan, haha*
Och när du låg med mig i sängen skulle du ligga närmast väggen och ta MINST halva sängen haha! Där fick man ligga trångt men varmt i mitt kalla rum!
Du kunde öppna dörrar oxå, du lärde Bailey det också, så vi fick alltid ha nyckeln i dörren och låsa!
När vi var hos mormor & morfar skulle du alltid gräva efter sork, du skulle alltid sitta i morfars knä och ta kakor haha ^^
Du var så snäll och försiktig när du tog ågot ur händerna på oss, typ som du var rädd för att nudda oss med tänderna, man fick alltid ta saker ur munnen på dig, hörde dig aldrig morra, aldrig!

Peppe jag saknar dig gubben!



Peppe våren 07


Vårpromenad vid vattentornet 07
Njuter i vårsolen, min lillpojk <3



Världens finaste<3



Vi två <3
När jag hade färjat det brunt, enda & sista gången!



Like no one else!
<3
 Lägg märke till Ana som spanar efter mamma bakom kameran!



När jag vaknade idag så kände jag att jag hade ont i huvudet, men jag gick till skolan iaf *vilket misstag*
i skolan var det ju väsen och stoj men jag försökte orka med det, men på bilden när de börja bråka kände jag bara hur illa jag mådde och huvudet sprängde, så jag la ner huvudet på bänken och Marie frågade om jag mådde så dåligt, fick ett sms av henne förut, hon undrade hur jag mådde nu, tack för att du bryr dig gumman!
Jag skickade iaf iväg ett sms till Eivor (min lärare) och frågade om det gick bra att jag åkte hem med bussen som gick halv tolv, och det gick bra, så när bilden slutade tio över elva var det bara att snabbt som attans ta sig till stationen, men bussen var sen men det visst ju inte jag men men,
när jag satte mig i bussen så kände jag att magen vände sig och att jag ville hem och lägga mig!
Kom hem tog yttligare ett par tabletter, la mig och sov ett par timmar, hade inte hjälpt direkt mycket då,
när micke kom hem så åt vi, då hjälpte det, vet inte om det var för att jag behöve vätska eller mat, har fortfarande ont i huvudet men inte lika mycket, hoppas jag klarar av att gå till skolan i morgon för jag vill se Roots, en film vi håller på att kolla på i skolan, så himla bra! Duktiga skådespelare, bra skriven, har fått med detaljer verkligen en bra film!
Viktigt att inte glömma att detta är en sann historia, att det faktiskt var så här förut,
måste bara säga FY FAN VILKA IDIOTER DE VITA VAR UNDER DEN TIDEN!!



Tre dagar kvar till vi ska till Liseberg också,
längtar verkligen! <3
Ska bli så mysigt,
ska till nordstan oxå och kolla på lite julklappar och nya skor,
måste verkligen ha nya skor!

På fredag ska vi även till Trollhättan och flasha xboxet =)

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback