Mormor <3

När jag väntade på bussen förut (en och en halv timme) så gick jag till Kapahl när jag gick ut så såg jag en stoor bil, och så kollade jag på regestreringnummret KYD jodå det var mormo =D
Så jag gick in igen för att se om jag såg dem, och där stod mommo =)
Pratade med henne en stund och var smakråd till henne, sen var jag tvungen att sticka till bussen =(
När jag hade vart hemma en stund så ringde telefonen ett 0533 nummer de enda som brukar ringa på det är pappa, och så kollade jag på resten av numret då var det mormor som ringde =D
Hon har lärt sig att smsa så hon ville ha mitt mobil nummer för att smsa med mig ;)
Pratade lite om hundarna och ponkarna, guuud vad glad jag blev när jag hörde om Kalle =D=D <3<3
Stackars Benzon är halt =(

Sen fick jag ett sms där det stog "Hej vad vill du ha av tomten  mormor" =)
Min mormor är bara den bästa som finns!
Mormor, jag älskar dig! <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback