Jag,

Tänkte berätta lite om mig själv, för er som inte vet vem jag är.

Jag heter Linda, en tjej på 16 höstar
jag bor i Åmål med min pojkvän.
Han heter Micael och är 25 (fyllde igår <3 )
Vi har vart tillsammans i ett år och två månader (imorgon)
Förlovade oss den 6:e Juni.
Då var vi ute och sov i tält på alfredsberg med båten,
förlovade oss i solnedgången <3
Vi har fiskar, och en underbar kanin Tiger alias Tigrus ;) som är nio veckor.
Min favorit årstid är sommaren, men jag älskar julen
speciellt när det är snö, det blir så mysigt med allt pynt och alla ljus både slingor och levande.
mina intressen är att pyssla med Tiger,
fiska, vara ute på sjön, båten, campa <3<3 och sånt.
Är inte rädd för att få skit under naglarna eller "förstöra" frisyren!
Man lever bara en gång så man ska inte vara för jålig!
Jag lyssnar på Simple Plan, blir lite EMD emellanåt
ERIK SEGERSTED säger jag bara ^^
Westlife som jag är uppvuxen med blir det en del med.
Kan lyssna på allt bara det inte är för "skrikit"
Har sex syskon
två hel syskon Marcus & Tobias
en halvbror Svenna
och tre plast syskon Sandra, Erika och Mikael
Mamma & pappa är skilda sen 00-01 kommer inte ihåg exakt,
Pappa bor nu tillsammans med min styvmor Siv, katt, fiskar, sköldpadda och min lillebror Marcus, Är där ibland.
Mamma bor med våra tre hundar Phil,Ana och Casanova och min andra lillebror Tobias.
Hundarna har vi adopterad från en förening som heter ADA
www.ada-hundar.org
Jag är väldigt beskyddande för mina syskon iaf de två minsta!
Tobias och jag är väldigt nära. det skiljer sex år mellan oss men vi är verkligen tajta!
Rör någon honom eller säger något är jag inte tyst,
han kommer till mig och berättar saker som han inte vågar berätta för mamma eller pappa.
Marcus och jag bråkar typ alltid men är någon taskig mot honom finns jag där för honom.
Vi kan prata om allt och skoja och så fast det övergår ganska ofta med att vi börjar bråka tyvärr.
Men vi finns alltid där för varandra!

Min storebror Svenna bor i Säffle
han är 26 år och gift med Jenny,
de har två söta katter, svarta och vita! <3
Träffar honom inte så ofta tyvärr,
men vi håller kontakten på msn och telefon.
Han finns också alltid där, man kan gå till honom när som helst.
Kan prata om allt med honom!

Jag går på herrgårdsgymnasiet i Säffle.
I en lite mindre bra klass!
Men har goa lärare.

Kommer inte på något mer nu,
fråga om det är något ^^

//Liinda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback