Jag Är Kär <3

Micael Olofsson, mitt hjärta slår bara för dig!
När du kysste mig första gången, blev jag världens lyckligaste tjej, det är jag fortfarande,
Du är alltid så otroligt snäll och gullig mot mig, alltid!
Du är verkligen världens bästa!
Vi har vart tillsamans i 14 månader, men jag är fortfarande ny kär!
Mitt liv är verkligen en dröm med dig!
Du gör varje dag till den bästa,
Även när allt är skit får du mig att skratta och vara glad.
Du finns alltid där för mig,
Du tar mig i din famn när jag behöver det,
Du tröstar mig när jag behöver det,
Micael du betyder så oerhört mycket för mig,
Du betyder allt!
Jag skulle verkligen inte vara något utan dig,
Du trodde på mig när jag var nere på botten,
Du hjälpte mig att klättra upp,
Tack vare dig är jag på toppen idag!
Du stöttat mig alltid när det behövs.
Jag älskar när vi busar och skojbråkar, det är kul =)
Det känns som det var igår vi förlovade oss, fast det var ett halvår sedan om en vecka,
Du viskade de finaste orden jag har hört i mitt öra,
hela jag blev varm i kroppen!
Du är det underbaraste, vackraste, gulligaste, snällaste, goaste som finns!

Micael Jag Älskar Dig <3



Vi i sommras <3

//Liinda


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback