Helgen (=

I fredags så gick jag till Micke på jobbet när jag kom med bussen, och åkte med honom i traktorn lite =)
sen åkte vi hem och åt, handlade först, sen stack Micke tillbaka till jobbet för att greja med bilen, skulle sätta på extra ljusen,
medans han gjorde det så städade jag här hemma, sen kollade jag på idol. ^^
När han kom hem så vart vi jätte trötta båda två så vi gick och la oss ganska tidigt.

I lördags vaknade vi vid nio, låg och mös lite i sängen, sen gick vi upp och åt frukost, bakade sockerkaka och duschade,
sen åkte vi ner till stan och köpte sista presenten åt Gösta sen åkte vi till Vårvik för att fira Gösta (=
Passade på att täcka över båten och kanoten med så nu kan snön komma ^^
Åt tacos, jätte gott, sen fikade vi, tårta och kokor och bullar =P
Anita hade gjort en jätte god pepparkaka ( sån där mjuk) verkligen super god!
Jag och Micke satt/låg och mös i soffan <3
Du är verkligen underbarast älskling <3

Igår latade vi oss, Micke fick frukost på sängen,
sen latade vi oss lite, sen spelade vi COD det var faktiskt länge sedan nu!
Lagade mat, kollade på film, busade osv ^^
Kollade på en världelös film, jag skvatt bara en gång, den var riktigt sjuk!

Har börjat planera hur det ska se ut i lägenheten nu,
ska möblera om så vi får plats med mer hyllor till alla våra saker =P
Har börjat lite smått redan, men efter Mickes födelsedag bär det av till Ikea för mer ^^
Har spanat in en grej på Jysk vi ska ha också, till tven (=
Förlorar några hyllor på det men vi får mer plats!
Ska försöka få in Tigers bur där med, fast jag har inte bestämt mig än, för han är mer "skyddad" där inne om det kommer massa folk, höga ljud osv, men vi får se!

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback