Helgen....

Fredag, var jag dålig.
Sov ett bra tag = /
Spelade Guitar Hero =D
Tiger blev nio veckor <3

Igår så städade vi, bakade, var ute och handlade, och var på jysk.
Spelade lite guitar hero =)
Pratade med folk i telefonen.
Sen kom Anita och Gösta,
jisses vad kakor och bullar, vi som redan hade en massa ^^
Blev jätte mycket gott iaf, och Anitas mjuka pepparkaka *mums* (a)
Sen kom Eva, Rune, Maria, Rida och lilla Everlin ;)
De hälsade på lilla Tiger ;)
och lilltjejen hade henne i knät (=
Micke öppnade presenter. Mycket fint!
Sen blev det smörgåstårta, mackor till mig och E för vi tkr ikke om det (a)
Sen satt vi och pratade och micke drog fram massa alcholhaltiga drycker,
Satt och pratade lite och sen tog vi fram alla bullar och kakor och glasstårtor, kaffe och dricka!
Sen kollade vi på dansbandskampen haha ^^
Tyckte de två som sjöng först var bra!
Sen så pratade vi lite till, och sen åkte alla hem.
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG OCH ROLIG KVÄLL!
Jag och Micke var tsm i 14 månader <3<3<3

Färjestad vann 5-2 mot modo oxå =D
deras andra raka hemma seger
de vann mot skellefteå oxå där 5-2
de har flyt på hemma plan!
Wolfpack <3

Idag har vi inte gjort så mkt,
jag smög upp när jag vaknade för att inte väcka Micke,
efter en stund hörde jag honom ropa på mig då ville han ha en godmorgon kram <3
vad han är sötisötsöt <3
Åt frukost och spelade lite GH hehe (a)
Sen åkte vi till jysk och hämtade en tvbänk och hyllor
Håller på att möbleraom så jag hoppas det blir bra.
Åt lite mat och kollade på film, sen började vi försöka få ihop bänken,
sen hör jag att det knackar på dörren, jag bara vem är det?
De som brukar komma hit ringer före, då stod pappa i dörren,
det var kul =)
Har träffat mamma, Tobias, Marcus och vovvarna idag med, de skulle ta med hallmöbeln till mormor för den ska inte vi ha kvar! =D
Nu sitter Micke & Pappa på vardagsrumms golvet och försöker få ihop bänken ;)

Bilder kommer nog i morrondagen på MickesLiinda @ bilddagboken.

//Liinda



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback