Grattis Älskling <3

Grattis till min perfekta underbara älskling som blir 25 idag <3
Grattade honom mitt i natten ^^
Pappa,Siv,Marcus och Margit har vart här nu, Micke fick slita haha!
Micke fick guitar hero av Siv,pappa och Mackan.
Fick en fin blomma och en väääldigt fin ljusgrej av Margit & Alf ;)
De fick hälsa på Tiger också, (=
Fikade och pratade lite!

Var på hälsaundersökning förut haha!
Var på utveckligssamtal idag ^^
Det var kul för jag fick bara beröm =D =P
Åkte och hämtade Marcus på skolan och sen hoppade siv in på Pekås och handlade lite,
sen hamlade vi hos Elvy, Conny, Dino och minstingen King <3
Fikade lite där och pratade, klappade hundarna och kollade på kort ;)
Verkligen jätte fin lägenhet!

Nu ska jag lägga mig i soffan och Micke ska prova Guitar Hero, ;)
Ska vila så får jag hoppas att mitt illa måeende försvinner har mått illa i två dagar nu,

Träffade Nathalie och pratade med henne en sväng,
får träffas bara vi två någon gång och prata ikapp om vad som har hänt!

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback